معرفی 10 پیج با بیشترین فالوور در اینستاگرام

آیا می‌دانید پیج چه کسی در جهان بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد؟ حدس می‌زنید صفحات پرطرفدار در اینستاگرام چند میلیون فالوور دارند؟ کدام بازیگر، بازیکن یا خواننده محبوب‌ترین است؟ ما در ادامه به معرفی پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام خواهیم پرداخت….

معرفی 10 پیج با بیشترین فالوور در اینستاگرام
معرفی 10 پیج با بیشترین فالوور در اینستاگرام

آیا می‌دانید پیج چه کسی در جهان بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد؟ حدس می‌زنید صفحات پرطرفدار در اینستاگرام چند میلیون فالوور دارند؟ کدام بازیگر، بازیکن یا خواننده محبوب‌ترین است؟ ما در ادامه به معرفی پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است که افراد بسیار زیادی در جهان از آن استفاده می‌کنند. طبق آمار در کل جهان بیش از یک میلیارد نفر و در ایران حدود 30 میلیون نفر از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی هستند.

معمولاً خوانندگان، بازیکنان و بازیگران محبوب در این شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و افراد زیادی نیز آن‌ها را دنبال می‌کنند. آنها به دلیل اینکه در جهان واقعی شناخته شده و مشهور هستند در دنیای مجازی نیز با استفاده از همین شهرت توانسته اند گوی سبقت را از دیگران گرفته و بیشترین فالوور را به خود اختصاص دهند.

صفحات پرطرفدار اینستاگرام

چرا دانستن پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام مهم است؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام در سراسر جهان کاربران بسیاری دارد. بیشتر افراد مشهور در دنیای واقعی، در این شبکه ‌ی اجتماعی نیز توسط علاقه‌مندان خود دنبال می‌شوند.

اما با وجود اینهمه خواننده، بازیگر و … در جهان اینکه کدامیک از آن‌ها توانسته از دیگران محبوب‌تر باشد، جالب است. دلیل این محبوبیت زیاد، جذابیت فرد در دنیای واقعی‌ست؟ یا پیج‌های اینستاگرامی این افراد نیز مطالب و عکس‌های جذابی دارد؟

به هرحال میان این‌همه افراد مشهور و سرشناس در جهان، رقابت برای محبوب تر بودن کار آسانی نیست.

قطعاً برای کسانی در اینستاگرام به دنبال جذب فالوورهای زیاد هستند، افرادی که به فعالیت در این حوزه علاقه دارند الگوبرداری از این صفحات، اطلاع از مطالب جدیدی که در مورد آن پست می‌گذارند و ….  می‌توانند مفید و ایده ی جذابی برای تولید پست جدید باشد.

10 پیج اینستاگرام که در جهان بیشترین فالوور را دارند:

  • Instagram

تعجب ندارد که پر طرفدارترین پیج با حدود 310 میلیون فالوور متعلق به خود اینستاگرام باشد چراکه این پیج پرلایک‌ترین و جالب‌ترین پست‌ها، اشخاص و موضوعات روز اینستاگرام را به نمایش می‌گذارد.

 

  • کریستیانو رونالدو

صفحه ی شخصی کریستیانورونالدو فوتبالیست مشهور پرتغالی و مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا با حدود 278 میلیون فالوور در فضای اینستاگرام رکورد جذب فالوور را از آن خود کرده است.

کریستین رونالدو پیج اینستاگرام

او در صفحه ی خود حدود 3041 پست بارگزاری کرده است که محبوب‌ترین آن‌ها تا حدود 10 میلیون بار لایک شده است. درامد این فوتبالیست از صفحه اینستاگرامش بسیار بالا است.

البته اینکه این فوتبالیست در دنیای واقعی نیز بسیار محبوب است در این آمار بی تأثیر نیست.

اما آیا تابحال فکر کرده‌اید چرا مسی به این آمار دست پیدا نکرده است؟ احتمالاً برای پاسخ به این سوال باید سری به پیج کریستیانو رونالدو بزنید.

 

  • آریانا گرانده

آریانا گرانده خواننده آمریکایی دومین صفحه پرطرفدار اینستاگرام با حدود 232 میلیون فالوور را دارد.

پیج اینستاگرام آریانا گرانده

محبوبترین خواننده اینستاگرام با 232 میلیون فالوور آریانا گرانده آمریکایی است. جالب است بدانید این خواننده محبوب پاپ، فعالیت هنری خود را با بازیگری آن هم از سال 2008 آغاز کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت پیج این خواننده پست‌هایی است که از اجراها و زندگی لاکچری اش می‌گذارد. آریانا گرانده تا بحال حدود 4785 پست در صفحه ی خود قرار داده است.

 

  • داوین جانسون

پیج داوین جانسون با چیزی حدود 230 میلیون فالوور جزو پرطرفدارترین صفحات اینستاگرامی است.

پیج اینستاگرام داوین جانسون

دوئِیْن داگلاس جانسون که  با لقب ورزشیِ راک به معنای صخره شناخته میشود، هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر سابق و حرفه‌ای آمریکا است.

جانسون یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای است که در طول فعالیت‌اش به قهرمانی‌های بزرگ و فراوانی دست پیدا کرد.

او همچنین یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است. جانسون در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی شد که تمامی این ها می‌تواند دلایل خوبی برای جذب فالوور باشد.

 

  • سلنا گومز

سلنا گومز خواننده، ترانه‌نویس، هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی با 222 میلیون فالور سومین صفحه ی پرطرفدار اینستاگرام را از آن خود کرده است.

 پیج اینستاگرامسلنا گومز

این خواننده مشهور در تگزاس زادهٔ و بزرگ شد و حرفه خود را از همان کودکی و  با حضور در مجموعه تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان ( در سالهای ۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد.

او با فروش بیش از ۷ میلیون آلبوم و همچنین میلیون‌ها تک آهنگ در سراسر جهان شهرت جهانی پیدا کرد.

سلنا گومز تا به حال 1733 پست در صفحه ی خود بارگذاری کرده است که محبوبترین آن ها حتی تا بیش از 11 میلیون لایک داشته است.

  • کایلی جنر

کایلی جنر در میان مدل‌های معروف در جهان پرطرفدارترین پیچ اینستاگرامی را دارد. این مدل آمریکایی که بسیار محبوب است درآمد بسیاری بالایی از صفحه اینستاگرام خود دارد.

پیج اینستاگرام پر طرفدار 

کایلی جنر در حال حاضر 227 میلیون فالوور دارد و با بیش از 6700 پستی که در صفحه خود قرار داده است رکورد بیشترین لایک را مختص به خود کرده است.

این مدل معروف در صفحه اینستاگرام خود از زندگی حرفه‌ی، شخصی ، همسر و فرزند خود عکس‌هایی زیادی منتشر کرده است .

 

  • کیم کارداشیان

کیم کارداشیان با بیش از 216 میلیون فالوور جزو پرطرفدارترین پیج در شبکه ی احتماعی اینستاگرام قرار دارد.

پیج اینستاگرام کیم کارداشیان

کیم کارداشیان شخصیت تلویزیونی واقع‌نما، مدل و بازیگر اهل آمریکا است که در میان اعضای خاندان خود که همه دارای شهرت هستند از بقیه محبوب‌تر و مشهورتر است.

کیم کارداشیان نیز برای حفظ درآمد بالایی خود از صفحه اینستاگرامش عکس‌های زیادی از زندگی شخصی خود و اتفاقات روزمره‌اش به اشتراک می‌گذارد.

  • لیونل مسی

لیونل مسی بازیکن فوتبال آرژانتینی که بیش از 198 میلیون نفر صفحه اینستاگرامش را دنبال می‌کنند.  این بازیکن محبوب در باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به عنوان مهاجم بازی می‌کند.

پیج اینستاگرام مسی

او اولین و تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و همچنین شش بار برندهٔ جوایز توپ طلا و کفش طلای اروپا شده‌است.

لیونل مسی نیز با صفحه ی اینستاگرام خود و  703 پستی که از زندگی شخصی و حرفه‌ی خود منتشر کرده است ، درآمد بالایی کسب می‌کند.

 

  • بیانسه

خواننده ی پاپ آمریکایی با استفاده از مشهوریت خود در دنیای واقعی توانسته است در اینستاگرام نیز به پیج پرفالووری دست پیدا کند. بیانسه بیش از 173 میلیون فالوور و نزدیک به 2000 پست در صفحه ی اینستاگرام خود دارد.

پیج اینستاگرام بیانسه

پستی که بیانسه در آن باردار بودن خود را اعلام کرد، بیش از دیگر پست‌های او لایک و کامنت دریافت کرد.

  • جاستین بیبر

خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده کانادایی با بیش از 171 میلیون فالوور یکی از پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام را دارد.

پیج اینستاگرام جاستین بیبر

جالب است بدانید در ابتدا او با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب، و محبوبیتی که در بین کاربران یوتیوب پیدا کرد توسط اسکوتر براون شناخته و به دنیای موسیقی ورود پیدا کرد.

 

 

این آمار مربوط به پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام به دلیل به روز بودن آمارها و ترندهای روز فضای اینستاگرام ممکن است هر لحظه و به شدت تغییر پیدا کند.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *