خرید فالوور برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که درست است خرید فالوور موجب افزایش بازدید و افزایش فالوور پیج تان می شود اما آیا برای تمام کسب و کارها خرید فالوور نیاز هست؟ یا آیا مشاغلی هستند که…

خرید فالوور برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
خرید فالوور برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که درست است خرید فالوور موجب افزایش بازدید و افزایش فالوور پیج تان می شود اما آیا برای تمام کسب و کارها خرید فالوور نیاز هست؟ یا آیا مشاغلی هستند که خرید فالوور برای آن ها اهمیت ویژه ای داشته باشد؟ برای پاسخ به تمام این سوالات این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

چه مشاغلی نیاز به خرید فالوور دارند؟

مشاغلی همچون استارت آپ ها یا اینفلوئنسرهای تازه کار و…. و به طور کلی هر شغلی که به تازگی ایجاد شده برای بیشتر و بهتر دیده شدن در دید مخاطبانش نیاز به خرید فالوور دارد.

خرید فالوور اینستاگرام یک راه تضمینی برای موفقیت

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

اما باید به این نکته اشاره کنم که الزامی نیست حتما بخواهید برای ارتقاء جایگاه خود در اینستاگرام فالوور بخرید. خرید فالوور می توان اثر بخش باشد برای مشاغلی که به تازگی وب سایت راه اندازی کرده اند!

بله درست شنیدید ممکن است شما تا کنون در اینستاگرام فعال بوده اید اما اکنون به فکر راه اندازی یک سایت افتاده اید اکنون می پرسید چگونه وجود اینستاگرام موجب افزایش فروش وب سایت ما خواهد شد؟!

بسیاری از ما در مورد سئو سایت آگاهی و اطلاع کافی نداریم. اما راه اندازی سایت کمک زیادی به شما می کند که افراد زیادی به شما اعتماد کنند و در نتیجه فروش شما افزایش پیدا کند. علت افزایش اعتماد مردم به سایت ها تنها خود راه اندازی سایت نیست بلکه دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی است که موجب جلب اعتماد کاربران می شود چیزی که اخذ آن برای شبکه های اجتماعی ممکن نیست.

حالا برویم سراغ اصل مطلب، که همان لزوم خرید فالوور برای افزایش فروش سایت مان است!!! سئو سایت قطعا فرایندی تخصصی و زمان بر است، این در حالیست که افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی راحت تر به تحقق می پیوندد و نیاز به مهارت کمتری دارد. از دیگر مزایای شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام حضور بیشتر و فعال تمام افراد بخصوص قشر جوان جامعه است.

شما می توانید با خرید فالوور از فالوجت اول اعتماد مخاطبانتان در شبکه های اجتماعی را جلب کنید سپس با تولید محتوای خوب و جذاب آنها ار به خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی خود سوق دهید.

خرید فالوور اینستاگرام یک راه تضمینی برای موفقیت

اهمیت خرید فالوور برای مشاغل خانگی و نو پا

بسیاری از بانوان از طریق راه اندازی مشاغل خانگی به کسب درآمد می پردازند. این مشاغل نو پا در اینستاگرام کمتر شناخته شده هستند و افراد قدرتمند در هر حوزه مانع از رشد این کسب و کارهای نو پا می شوند.

خرید فالوور به مشاغل نو پا کمک می کند تا به بتوانید در میان ابر قدرت های هر حوزه کاری قد علم کنید و به اصطلاح خودی نشان دهید.

فکر کنید می خواهید از طریق اینستا به کسب درآمد بپردازید آیا در همان بدو کار تعداد زیادی شما را می شناسند؟! قطعا جواب خیر خواهد بود.

حال اگر تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی به صفحه شما مراجعه کردند و تعداد کم بازدید کنندگان پیج شما را دیدند آیا باز هم شما را فالوو می کنند ؟! آیا اقدام به خرید از پیج شما می کنند؟!

جواب نسبی است اما در اکثر مواقع تعداد کمی از مردم حاضر به ریسک کردن و خرید از پیج هاییی می شوند که تعداد فالوور و محبوبیت کمی دارند.

با خرید فالوور می توانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید و این جلب اعتماد است که موجب افزایش فالوور و فروش شما خواهد شد.

 

اهمیت خرید فالوور برای اینفلوئنسرهای تازه کار

همه می دانیم در میان تمام مشاغل اینستاگرامی محبوب ترین و پر درآمدترین شغل اینفلوئنسری است. درآمد اینفلوئنسرها به ازاء هر تبلیغ آنقدر بالا است که بسیاری را به سوی این شغل جدید، جذاب و پر هیجان کشانده است.

اما اگر شما هم قصد دارید اینفلوئنسر شوید و هنوز در ابتدای راه هستید، یکی از راه های جلب توجه دیگران و افزایش وجه خود در دید مخاطبانتان خرید فالوور است.

چه کسی حاضر است پیجی را فالوو کند که در دید عموم مردم کمترین محبوبیت را دارد؟! شاید شما هم این جمله معروف را شنیده اید که می گویند عقل مردم به چشمشان است!!!

اکثر مردم کمتر فرصت دارند تا در شبکه های اجتماعی وقت بگذارند تا خوب بودن یک پیج به آن ها ثابت شود؛ چرا که اکثر مردم که تنها برای تفریح و سرگرمی به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند و می خواهند پیج های خوب و پرطرفدار را که به اصطلاح نتیجه خود را پس داده اند فالوو کنند. فکر میکنم تمام این دلایل برای خرید فالوور یک اینفلوئنسر تازه کار کافی باشد پس اگر می خواهید شروع کنید از خرید فالوور شروع کنید و سپس دست به تولید محتوا جذاب و با ایده های بکر بزنید.

در پایان می توان گفت اگر می خواهید فوراً رشد کنید و برند یا حساب شخصی خود را در اینستاگرام رشد دهید، خرید فالوور به شما کمک می کند. شما چه کسب و کاری را می شناسید که با خرید فالوور بتواند افزایش فروش داشته باشد؟!

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *