5 سلبریتی پرلایک در اینستاگرام

رکورد بیشترین لایک اینستاگرام در حال حاظر متعلق به تخم مرغ اینستاگرام -یوجین- است و بعد از آن تعداد زیادی ایرانی هستند که با فرهنگی ها رقابتی ساکت و سرد برای تعداد لایک ها دارند ولی همچنان بعد از یوجین…

5 سلبریتی پرلایک در اینستاگرام
5 سلبریتی پرلایک در اینستاگرام

رکورد بیشترین لایک اینستاگرام در حال حاظر متعلق به تخم مرغ اینستاگرام -یوجین- است و بعد از آن تعداد زیادی ایرانی هستند که با فرهنگی ها رقابتی ساکت و سرد برای تعداد لایک ها دارند ولی همچنان بعد از یوجین فرنگی ها در رده های دوم و سوم هستند.

رکورد هایی که الآن دست امیر تتلو، به عنوان نماینده ایران هستند تعداد کامنت و بازدید کننده لایو است که البته در حال حاظر صفحه این خواننده توسط اینستاگرام بسته شده .

همچنان با وجود اینکه حتی هیچ سلبریتی ایرانی رکورد کسی دیگر را نداشته و همه روی یک نمودار مثل موج بالا و پایین می شوند، می توانیم تعداد فالور و لایک های سلبریتی های ایرانی را به این صورت بیان کنیم:

بیشترین لایک را در اینستاگرام کدام سلبریتی ها می گیرند:

1-حسن ریوندی

طنزپرداز پر طرفدار، کسی که معروف ترین ایرانی اینستاگرام است.

در سال 1 فروردین 1355 در سبزوار به دنیا آمد و کار خود را در ابتدا با تقلید صدای کارتون ها و بعد با تقلید صدای خوانندگان شروع کرد؛ اولین اجرای کمدی خود را، تیر ماه 1392 در برج میلاد برگزار کرد.
او در حال حاظر تعداد 16.3 فالور اینستاگرام دارد. تعداد بازدید های فیلم های اینستاگرام او به 3-2 میلیون می رسد و تعداد لایک هایش هم بین 600 هزار و 800 هزار هستند.

او زندگی را پر از شادی و خنده می بیند و سعی می کند که این شادی را با همه ایرانیان شریک شود.اما لایک ها و فالوور های زیاد او کمی مشکوک هست و گمانه زنی می شود وی لایک خریداری کرده است.

2-مهناز افشار

زاده 21 خرداد 1356 در تهران، هنر پیشه ی سینما و تئاتر است.
مهناز افشار کار کردن در عرصه هنر پیشگی را در سال 77 با بازی در مجموعه تلویزیونی گمشده شروع کرد و بعد از گذشت 22 سال هنوز هم در این عرصه فعالیت دارد و روز به روز با نقش های کمتر و جایزه های بیشتر سعی می کند در نوبه خود به صنعت سینمای ایران خدمت کند.

مهناز افشار در حال حاظر تعداد 13.7 میلیو فالور دارد و لایک ها او بین اعداد 500 تا 700 هزار در گردش هستند، مهناز افشار نیز یکی دیگر از سلبریتی هایی هست که گمان می شود خرید لایک انجام می دهد.

3-رامبد جوان

بازیگر و مجری و کارگردان طنز ایرانی که در 1 دی 1350 در تهران به دنیا آمد.
او با بازی در فیلم پشت دیوار شب در سال 1376 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاظر کار خود را با کارگردانی و مجری گری برنامه خندوانه ادامه داده است.

او تعداد 11.5 میلیون فالور دارد و چون اکثر پست هایش به صورت ویدیو هستند تعداد ویو هایش بین 300 تا 600 هزار تا هستند و تعداد لایک هایش بین 100 تا 300 هزار در پست هایی که عکس هستند.

4-رضا گلزار

متولد 1 فروردین 1356 در تهران و اصالتاً آذربایجانی است.

در سال 1377 در گروه آرین فعالیتش را به عنوان گیتاریس شروع کرد و پس از آن بازیگری را در سال 1379 با بازی در فیلم سام و نرگس شروع کرد و در سال 1392 و به سمت حرفه خوانندگی رفت و به خاطر محبوبیت زیادش در بین دختران و زنان جوان مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

تعداد فالور های محمدرضا گلزار در حال حاظر 10.5 میلیون نفر است و لایک پست هایش در حدود 300 تا 600 هزار تا می باشد.

البته فالوور های بیش از حد گلزار، این احتمال را ایجاد می کند که وی از سایت های خرید فالوور مانند فالوجت استفاده کرده است.

5-بهنوش بختیاری

زاده 29 اردیبهشت سال 1354 است که در حرفه بازیگری و مجری صحنه فعالیت می کند.
فعالیت خود را با بازی در فیلم پشت دیوار شب در سال 1376 آغاز کرد و از آن زمان در عرصه مورد علاقه خود که بازیگری است فعالیت می کند و می درخشد.

او در اینستاگرام 9 میلیون نفر فالور دارد و تعداد لایک های صفحه اش چیزی بین 150 تا 400 هزار است.

او در صفحه خود بیشتر به اخباری که احساسات مردم را جریحه دار می کند می پردازد و گهگداری هم عکسی از خودش منتشر می کند.

در این مطلب 5 تا از شناخته شده ترین سلبریتی های اینستاگرام را به شما معرفی کردم که همه آن ها هنرمندان متولد دهه 50 شمسی بودند.
متولدین دهه 50 که نسبتا به 60 و 70 استفاده کمتری از شبکه های اجتماعی دارند از جیب خود مایه گذاشتند و خرید فالوور برای تمام شبکه های اجتماعی خود از جمله “خرید فالوور کلاب هاوس” و اینستاگرام انجام داده اند، تا صفحه هاتشان را بزرگ تر و پر لایک تر کنند تا بتوانند مبالغ بیشتری در تبلیغات و محبوبیت بیشتری در بین جامعه به دست آورند.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *