پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی در سال 1400

اینستاگرام یک شبکه‌ ی اجتماعی بزرگ و محبوب است که هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. زمانی که در سال 2010 برای اولین بار اینستاگرام پا به عرصه وجود گذاشت کمتر کسی فکرش را میکرد که بعد از…

پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی در سال 1400
پر طرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی در سال 1400

اینستاگرام یک شبکه‌ ی اجتماعی بزرگ و محبوب است که هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. زمانی که در سال 2010 برای اولین بار اینستاگرام پا به عرصه وجود گذاشت کمتر کسی فکرش را میکرد که بعد از گذشت چند سال یکی از راه‌های کسب درآمدهای میلیاردی باشد.

اما امروزه با گذشت ده سال از تولد اینستاگرام همه می‌دانیم که پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی و خارجی بر سر جذب فالوور بیشتر برای کسب درآمد بالاتر چه رقابت تنگاتنگی دارند.

با اینکه چه در جهان و چه در ایران پرطرفدارترین صفحات اینستاگرام متعلق به سلبریتی‌ها، بازیگران، خواننده و فوتبالیسیت‌هاست که بیشتر به نمایش جنبه‌های از زندگی شخصی و حرفه‌ی خود می‌پردازند؛ با اینحال شاید بد نباشد نگاهی به لیست پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی بیاندازیم تا از آن‌ها مدل بازاریابی، تبلیغات و تولیدمحتوا را بیاموزیم.

چراکه با وجود مشهوریت این افراد به دلیل حرفه‌یشان، باز هم در میان تعداد بالایی بازیگران و سلبریتی‌ها سرآمد شدند کار بسیار سختی‌ست.

 

10 شخص ایرانی که پرطرفدارترین پیج اینستاگرام را دارند:

  1. ن ریوندی:

    بسیار جالب است که حسن ریوندی تنها کسی‌ست که با وجود اینکه در تلویزیون یا سینما به عنوان بازیگر تاکنون نقشی ایفا نکرده است اما توانسته با ساخت ویدیوهای جذاب و کمدی خود را به صدر پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرامی برساند.

    پرطرفدارترین اینستاگرام ایرانی حسن ریوندی

    حسن ریوندی که خود را در بیو اینستاگرامش یک بازیگر طنز معرفی کرده است در حال حاضر با 16 میلیون و 200 هزار نفر بالاترین تعداد فالوور را به خود اختصاص داده است.

    او تا بحال حدود 800 پست ویدیویی به اشتراک گذاشته است که در آن‌ها معمولاً موضوعات اجتماعی را به طنز کشیده است. پست‌های او بسیار پربازدید و پربازخورد است. بعضی از ویدیوهای او حتی نزدیک به 4 میلیون بار بازدید داشته است.

    2. مهناز افشار:

دومین پیج پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام با حدود 13 میلیون و 600 هزار دنبال کننده متعلق به بازیگر معروف ایرانی  خانم مهناز افشار است.

مهناز افشار اینستاگرام

مهناز افشار که زاده‌ی 21 خرداد 1356 در تهران است تاکنون در صفحه‌ی خود 657 پست به اشتراک گذاشته است که در بیشتر آن‌ها عکس‌های از زندگی شخصی خود منتشر کرده است. بد نیست بدانید که این بازیگر از سال 1398 به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

3. رامبد جوان:

سومین پیج پر طرفدار اینستاگرام، صفحه ی رامبد جوان با حدود 11 میلیون و 400 فالوور است.

این بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی متولد سال 1350 که با ساخت برنامه خندوانه محبوبیت و معروفیت خود را افزایش داد، حدود 2800 پست در صفحه ی خود منتشر کرده است.

رامبد جوان اینستاگرام

محبوبیت رامبد جوان بیشتر به خاطر کارهای کمدی اوست. بیشتر پست‌های او عکس‌ها و ویدیوهایی از زندگی شغلی و حرفه‌ی اوست. همچنین تعداد زیادی از پست‌های او برش‌های از برنامه‌ی خندوانه است. او همچنین در میان پست‌های خود به معرفی کتاب نیز پرداخته است. یکی از پرلایک ترین پست‌های او بعد از حواشی رفتن او به کانادا منتشر شده است.

4. بهنوش بختیاری

بازیگر معروف ایرانی بهنوش بختیاری متولد سال 1354 با نزدیک به 9 میلیون فالوور یکی از پرطرفدارترین صفحات اینستاگرامی را دارد. مشهوریت بهنوش بختیاری در سال 1383 و با بازی در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران آغاز شد.

بهنوش بختیاری اینستاگرام

این بازیگر که در بیوی پیج اینستاگرام خود را سفیر انجمن ایدز و ترنس درایران نیز معرفی کرده است در بسیاری از پست‌های خود به مشکلات این دو گروه پرداخته واز آن‌ها حمایت می‌کند.

بهنوش بختیاری با انتشار بیش از 2000 پست در صفحه ی خود که بیشتر آن‌ها موضوعات اجتماعی است، پذیرش تبلیغات صفحه‌ی خود را به دایرکت شخص دیگری ارجاع داده است.

5. گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد تیرماه 1362 در صفحه ی اینستاگرامی خود نزدیک به 10 میلیون و 700 دنبال کننده دارد.

گلشیفته فراهانی اینستاگرام

او بیش از 600 پست با عکس‌های از خودش در صحنه‌‌ی فیلم‌های مختلف و با گریم‌های متفاوت منتشر کرده است. وی که سالهاست در پاریس فرانسه سکونت دارد، در هفته حداقل یک پست برای طرفدارانش بار گذاری می‌کند.

6. محمدرضا گلزار

بازیگر معروف و مشهور که فروردین ماه 1356 در تهران متولد شده است. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری در مد و خوانندگی نیز سابقه ی فعالیت داشته است. اولین فعالیت رسمی او درزمینه هنر با نواختن موسیقی در گروه آرین بوده است.

محمدرضا گلزار اینستاگرام

محمدرضا گلزار با بیش از 10 میلیون و چهارصد فالوور در اینستاگرام در رده ششم پرطرفدارترین صفحات اینستاگرامی قرار دارد.

وی بیش از 1700 پست در صفحه ی خود بارگزاری کرده است که از زندگی شخصی و یا حرفه‌‌های خوانندگی، بازیگری و مدلینگ اوست.

7. الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر محبوب و خوش سیمای ایرانی که متولد تیرماه 1363 است، هفتمین پیچ پرطرفدار اینستاگرام با نزدیک 9 میلیون فالوور را دارد. این بازیگر فعالیت خود را از سن 19 سالگی و با بازی در فیلم گل یخ از کیومرث پور احمدی شروع کرد و به سرعت به شهرت رسید.

الناز شاکردوست اینستاگرام

الناز شاکردوست با انتشار 909 پست که بیشتر آن‌ها عکس‌های از زندگی شخصی و حرفه‌ی اوست تا 300 هزار لایک نیزدریافت کرده است.

8. سحر قریشی

صفحه ی اینستاگرام متعلق به سحر قریشی نیز با بیش از 8 میلیون و 900 فالوور در رقابت تنگاتنگی با پیج الناز شاکر دوست است. سحر قریشی که زاده ی 6 دی 1366 در تهران است، یکی از بازیگران معروف ایرانی ست که در 154 پستی که منتشر کرده است موضوعات مختلفی از اجتماعی و هنری گرفته تا عکس‌های از حرفه‌ و زندگی شخصی خود را به تصویر کشیده است.

پرطرفدارین پیج اینستاگرام ایرانی

9. بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف ایرانی متولد سال 1360 در بیوی پیج اینستاگرامش خود را علاوه بر بازیگر، دانشجوی دکتری تخصصی روان‌شناسی و مدرس دانشگاه معرفی کرده است. وی بیش از 7 میلیون 800 نفر دنبال کننده دارد و نزدیک به 170 پست در موضوعات مختلف به اشتراک گذاشته است.

پیج اینستاگرام

10.ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر متولد 22 دی ماه سال 1362 نیز یکی از پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرامی را به خود اختصاص داده است. او با بیش از 6 میلیون و 700 دنبال کننده و بیش از 260 پست در رده دهم قرار گرفته است. بیشتر پست‌های او عکس از زندگی حرفه‌ی و شخصی اوست.

پیج اینستاگرام ایرانی ترانه

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *